Friday, August 20, 2010

Kepulangan balik~

Semalam baru sahaja sampai ke tanah air. Teringat antara perkara yang tak boleh blah saya lakukan ketika dalam flight JFK ke Hong Kong tergelak sakan apabila menonton movie sampai terlanggar org yg duduk di sebelah saye, iaitu lelaki cina yang agak berumur dan kurus. Perkara yang tak boleh blah/cannot go ialah apabila saye tidur di dalam flight kepala saya tend to bend to my right. Guess what? Kepala saye mereng sampai terkena bahu lelaki tersebut. Bila tersedar it's already too late, what I could do at that time was to apologize -__-" Saya rase kepala saya mereng sgt2 ke kanan disebabkan di sebelah kiri saye ade tingkap therefore it was colder and a bit uncomfortable. The same thing happenned in HK-KL flight kepala saya mereng ke kanan in spite of Insyirah ade di sebelah kiri, dan orang itu lelaki berumur tetapi agak gempal sikit; kali ni nasib baik saye sedar awal sikit..huhu. I have to be more careful in the future -___-".
p/s: bersyukur flight lancar dan duduk sebelah orang yang baik siap offer kuih tat lagi :)

No comments:

Post a Comment